Nabídka zaměstnání – manažer Zámku Křtiny

Manažer konferenčního a vzdělávacího centra Zámek Křtiny

Pracovní úvazek: Plný, jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr
Minimální stupeň vzdělání: Středoškolské/ Vysokoškolské, obor hotelnictví, cestovní ruch
Místo výkonu práce ŠLP Křtiny, zámek Křtiny
Termín nástupu: dle dohody

Požadované dovednosti:
alespoň 5 let praxe v hotelnictví/gastronomii/kongresové turistice apod.
alespoň 3 roky zkušeností z vedení gastroprovozu/hotelu/konferenčního centra
středoškolské (nebo vyšší) vzdělání v oboru
znalost anglického jazyka minimálně na úrovni B1, znalost dalších cizích jazyků výhodou
pozitivní přístup k lidem, empatické vystupování
schopnost samostatného odpovědného rozhodování
schopnost kreativního rozvoje
integrace požadavků univerzity a školního lesního podniku do komerčního provozu zámku
časová flexibilita
řidičské oprávnění pro skupinu B
standardní uživatelská znalost MS Office, znalost IS pro gastroprovoz výhodou

Náplň práce:
odpovědnost za finanční a technický provoz Zámku Křtiny
odpovědnost za rozvoj střediska a zlepšování hospodářského výsledku
tvorba nových produktů, modifikace nabídek, marketingové strategie
vedení týmu cca 25 osob
přímá odpovědnost řediteli Školního lesního podniku Křtiny

Nabízíme:
kreativní a zodpovědnou práci s velmi pestrým portfoliem zákazníků
možnost seberealizace a dalšího vzdělávání
služební automobil
podnikové stravování, 5 týdnů dovolené, zdravotní volno, služební telefon,
laptop, různé podnikové benefity

Bližší informace o provozu konferenčního centra Vám sdělí Jana Šenková:
tel. 731 690 578, jana.senkova@slpkrtiny.cz

Přihlášky zasílejte emailem do 11. 4. 2021 na adresu: lenka.pojerova@slpkrtiny.cz

Součástí přihlášky bude:
profesní životopis (doklady o vzdělání, praxi, jazykových znalostech,
referenční dopisy výhodou)
koncepce post-covidového restartu celého provozu a využití potenciálu zámku
a jeho lokace pro budoucí rozvoj a zlepšení hospodářského výsledku